23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Boozt.com og SAS i samarbejde

SAS Eurobonus har indgået et samarbejde med den nordiske online fashion shop Boozt.com.

Det betyder, at man som noget helt nyt kan shoppe modetøj, accessories og sko direkte på Boozt.com og betale med SAS Eurobonus-point.

Samarbejdet mellem SAS Eurobonus og Boozt.com betyder, at man nu kan shoppe internationale modenyheder fra mere end 300 mærker uden at skulle have penge op ad lommen.

- Vi synes, at det er rigtig interessant at kunne tilbyde vores Eurobonus-medlemmer en ny måde at anvende de opsparede bonuspoint på. Det er ikke alle, der har mulighed for at bruge deres bonuspoint på nye flyrejser. I stedet kan de så bruge deres point til køb af tøj hos Boozt.com, siger Nils Lindhe, vicepræsident i SAS' Eurobonus-program ifølge epn.dk.

Den administrerende direktør i Boozt.com, Hermann Haraldsson, kalder aftalen "et perfekt match".

- SAS er et af de stærkeste brand i Norden, og vores forretningsfokus ligger netop her, siger Hermann Haraldsson.

Loyalitetsprogrammer er oppe i tiden

Loyalitetsprogrammer skal byde på mere end bare rabatter. Forbrugerne forventer at de får noget mere udover rabatter. Derfor passer samarbejdet godt ind i tidsånden, siger ekspert i markedsføring.

- Jeg ved ikke, om det er en ny trend, men det passer fint ind i tidsånden. Det er jo oplagt at samarbejde for to selskaber, der ikke er hinandens konkurrenter.

Det kan begge parter vinde på, forklarer seniorkonsulent Mette Skovgaard Frich hos Retail Institute Scandinavia til epn.dk.

- Derfor mener jeg også, at det er vigtigt, at loyalitetsprogrammer dækker andet end kun rabatter. Først og fremmest handler det om at have et godt produkt og at kunne give kunderne nogle gode oplevelser.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.109|instance-web03